אטרקציות לילדים בצפון | פעילויות לילדים
 דבורת הדבש מרכז המבקרים
 חנות קונספט חנות On-Line
 גליל תחתון איך מגיעים?
 תירות פנים סיור וירטואלי
 דבורת הדבש דבורים ודבש
 זחלי המשי זחלי המשי
 מידע למורים מידע למורי
 יסודי, חטיבות ותיכונים
 מידע לגננות מידע לגננות
 הפעלות לקייטנות הפעלות לקייטנות
 טיולים למבוגרים טיולים למבוגרים
מתכוני דבש מתכוני דבש
 
 
 

 
 

"ילדים עוזרים לדבורים"
פעילות מיוחדת בדבורת התבור לכבוד פסטיבל הדבש וחגי תשרי

פעילות מיוחדת בדבורת התבור לכבוד פסטיבל הדבש של מועצת הדבש וחגי תשרי
מרכז המבקרים דבורת התבור יקיים פעילות מיוחדת במהלך חגי תשרי ובתקופת פסטיבל הדבש שתתמקד בדרכים מהנות ויצירתיות בהם ילדים ומשפחות יכולים לעזור לדבורים.
מאמרים רבים נכתבו על מצבן של הדבורים בשנים האחרונות והמסר בכולם היה "הן חשובות מאוד והן בצרות גדולות!" זהו המסר שדבוראים וחוקרים בכל העולם חוזרים עליו כבר זמן רב והוא אף חודד השנה כאשר הוכרז ע"י ארגון ה-Royal Geographical Society of London כי הדבורים הם היצור החי החשוב ביותר על כדור הארץ והעלמותן תיגרום לנזק החמור ביותר.
כמידי שנה, לקראת ראש השנה נערך ביוזמת מועצת הדבש "פסטיבל הדבש" במכוורות ברחבי הארץ. בדבורת התבור בחרנו להתמקד בפעילות אופטימית שכל כולה הדרכים שבהם כל אחד יכול לעזור לדבורים. למרות שגידול דבורים זה ממש לא "משחק ילדים", בסיור נראה דרכים בהם כל אחד בכל גיל יכול לעשות אפילו קצת כדי לעזור לדבורי הדבש. 
השנה גם תיחשף לקהל כוורת אמיתית העשוייה כולה מקוביות LEGO. כוורת בגודל מלא מאוכלסת בדבורים המורכבת מאלפי קוביות LEGO, למיטב ידיעתנו הראשונה מסוגה בעולם. כידוע לכוורות הדבורים מוסיפים באביב קומה שנייה, בנוסף לקומת הקן שבה נמצאת המלכה. במהלך הפסטיבל אנחנו ננסה לבנות את הקומה השנייה בעזרת הילדים וקהל המבקרים. (במהלך פסטיבל הדבש כל ילד שיגיע עם 50 קוביות LEGO לבניית הכוורת יקבל 50% הנחה בכרטיס הכניסה, אין כפל מבצעים) 
הסיור המלא בדבורת התבור יכלול ביקור במכון רדיית הדבש עם הדרכה על האופן בו מכינות הדבורים את הדבש ועל חשיבותן לטבע. ביקור עם דבוראי במצפה דבורים ובו מעל חצי מיליון דבורים ופתיחת כוורות אמיתיות. סיור באולם גידול אלפי פקעות המשי (היחידי בארץ). והילדים יוכלו ליהנות משפע של פעילויות יצירה כמו: הכנת נר מדונג, קישוט גבס, שלט לחדר ושכמיית דבורה. במקום פינת חי עם אפשרות להאכלת יד של עיזים ננסיות ודבורה ענקית שתסתובב בין האורחים. הסיור באתר והפעילויות מתאימות לכל המשפחה.
הסיור המיוחד יערך במהלך שני סופי השבוע של פסטיבל הדבש בין ב19-21/9/19 וגם ב26-30/9/19.
שעות הפעילות: סיורים ייתקיימו ב10:00, 12:00 ו14:00 משך הסיור כשעתיים יש צורך בהרשמה מראש.
מחיר הסיור: 42 ש"ח למבוגר, 52 ש"ח לילד. (כרטיסים ניתן לרכוש במועדוני הלקוחות המובילים. אין כפל מבצעים).
לפרטים ותאום ביקור: טל: 04-6769598, פקס: 04-6767459, נייד: 050-5637645

 

שנה טובה ומתוקה לכולם!

לייבסיטי - בניית אתרים