אטרקציות לילדים בצפון | פעילויות לילדים
 דבורת הדבש מרכז המבקרים
 חנות קונספט חנות On-Line
 גליל תחתון איך מגיעים?
 תירות פנים סיור וירטואלי
 דבורת הדבש דבורים ודבש
 זחלי המשי זחלי המשי
 מידע למורים מידע למורי
 יסודי, חטיבות ותיכונים
 מידע לגננות מידע לגננות
 הפעלות לקייטנות הפעלות לקייטנות
 טיולים למבוגרים טיולים למבוגרים
מתכוני דבש מתכוני דבש
 
 
 

 
 
אחת השאלות הנפוצות ביותר בהן אנחנו נתקלים היא "מה עוד יש לעשות כאן באיזור?". בבלוג הזה אנחנו נשתדל לרכז את כל הידע שצברנו במשך שנות פעילותינו לגבי: מה עוד יש לראות ולעשות באיזור?, איפה אפשר וכדאי לאכול?, איפה לנים ומה כדאי לראות.

---------------------------
מוזיאון המרציפן בכפר תבור - (לצערינו המקום נסגר) ביקרנו שוב במוזיאון המרציפן, אחד מאתרי התירות הוותיקים באיזור. התרשמנו מאוד מהמראה החדש של החנות, תצוגת פסלי המרציפן הצבעונית והסרט שמוצג שם. עם השנים חנות המרציפן גדלה והיא ללא ספק חנות המרציפן המרשימה ביותר שאנחנו מכירים בארץ. מקום נחמד מאוד ומומלץ בייחוד עם מרציפן הוא ממתק שמדבר לחוש הטעם שלכם. לדעתנו אחד הייתרונות של מוזיאון המרציפן הוא שעות הפתיחה הארוכות שלהם, מה שמאפשר לבקר שם עד לשעות אחה"צ המאוחרות. המוזיאון נמצא במיתחם היקב בכפר תבור מרחק של 5דק' נסיעה מדבורת התבור.
---------------------------
דרך העץ – במרחק 2 דק' הליכה מדבורת התבור נמצא אתר דרך העץ. מטע פאולוניה שהוסב למרכז מבקרים ואתר קמפינג, ובו יכלו הילדים להשתתף במעגל מתופפים, לצפות בסרטון על יערות הגשם לבנות סירה מעץ או שבשבת רוח, לשחק במשחקי חשיבה העומדים לרשות המבקרים ולבקר בחנות המחנאות שבמקום. במקום יש גם אפשרות ללינת אוהלים ובחגים יש מתקנים מתנפחים ומסלול קרטינג. נחמד קרוב ומומלץ למשפחות.
---------------------------
ג'ונדירלנד מוזיאון הטרקטורים בכפר תבור -   (לצערינו המקום נסגר)   מוזיאון ג'ונדירלנד (ג'ון דיר חברה לייצור טרקטורים ומכונות חקלאיות) היה פרי חזונו של יוסי שמחוני שאהבתו לטרקטורים הובילה אותו לאסוף ולשפץ טרקטורים ישנים ומכונות חקלאיות (קומביינים) שהוצגו במוזיאון בכפר תבור. המוזיאון היה בכפר תבור מרחק 5 דק' מדבורת התבור.
---------------------------
ברווזים בכפר במושב כפר ברוך הוא מרכז מבקרים שכמו דבורת התבור ממוקם במשק חקלאי אותנטי. שלא כמונו איריס ונפתלי ולוין המקסימים מגדלים ברווזים כפי ששם מעיד. המשק של משפ' לוין מותאם לביקור של משפחות וקבוצות. יש שם סיור ופעילות בנושא הברווזים מהביצה ועד לברווז הבוגר. ניתן לראות וללטף המון המון אפרוחים צהובים חמודים ורעשנים של ברווזים. חוויה מקסימה שמשלבת עניין, הנאה והמון אפרוחים חמודים שלא ניתן שלא להתלהב מהם. פתוח באמצע השבוע מרחק כ 35דק' נסיעה מדבורת התבור
---------------------------
המוזיאון הארכיאולוגי בעין דור – למבקרים בדבורת התבור כדאי לבדוק את האפשרות לשלב את הביקור עם ביקור גם במוזיאון הארכיאולוגי בעין דור הנמצא כ15 דקות נסיעה ממרכז המבקרים שלנו. מעבר לתצוגה הקבוע ותערוכות מתחלפות מתקיימות במוזיאון מידי פעם פעילויות מיוחדות בעיקר בתקופת החגים. במוזיאון מתקיימות פעילות והפעלות בהקשר של מלאכות קדומות שהיו נהוגת כן אצלנו בגליל למרגלות התבור. קיבוץ עין דור עצמו ממוקם בצומת דרכים היסטורית חשובה שהייתה פעם דרך מסחר ראשית. חוויה חינוכית מומלצת.
למבקרי דבורת התבור תינתן הנחה של 10% לפעילות משפחות בחגים ופסטיבלים סוכות, פסטיבל הזית, חנוכה ופסטיבל חלב ודבש
מוזיאון עין דור ליד דבורת התבור
---------------------------
יקב תבור באיזור הגליל התחתון בכלל ובדרך לדבורת התבור בפרט אתם תראו בוודאי כרמים רבים בצידי הדרך. הברון רוטשילד הביא את רבים מזני גפן היין לארץ, וחקלאי הגליל התחתון מגדלים את הכרמים מזה שנים רבות. הקמתו של יקב תבור בכפר תבור הוא חיבר מושלם לכרמים של האיזור. בכפר תבור במרחק 5דק מדבורת התבור נמצא מרכז המבקרים של היקב בעונת הבציר אנחנו ממליצים לשלב את הביקור אצלנו עם ביקור ביקב תבור חוויה נחמדה להורים ולילדים. לדעתנו בקבוק יין בזלת אורגינל ודבש דבורת התבור מהמקור הם שילוב נפלא של טעמים גליליים.
 
---------------------------
המרכז למורשת הצ'רקסית – המוזיאון הצ'רקסי בכפר קמה מאפשר הצצה מרתקת לתרבותם של עם האדיגה הצ'רקסי ששורשיו בצפון הקווקז אך הוא חי איתנו כאן בגליל כבר 300 שנה. המיעוט הצ'רקסי חולקים איתנו את חייו בגליל התחתון בשלווה ושכנות טובה לטוב ולרע מזה זמן רב ועם זאת מעטים הם הישראלים המכירים את שורשיהם ותרבותם של הצ'רקסים. המוזיאון הצ'רקסי שוכן בבית ישן מקורי הממוקם בלב השכונה העתיקה של הכפר. במרחק כ7 דקות נסיעה מדבורת התבור. אפשר ומומלץ לשלב את הביקור במוזיאון הצ'רקסי עם ביקור בדבורת התבור כל כך קרוב חבל לפספס.
למבקרי דבורת התבור תינתן הנחה של 10%
מרכז למורשת הצ'רקסית
---------------------------
שביל פרות החלב - בבית לחם הגלילית מרחק כ 40 דק' מדבורת התבור על כביש 7513 ליד טבעון נמצע משק החלב של משפחת ברנדס היקרה שנותנת את הנשמה לרפת. חוויה מקסימה לילדים שרואים את חיי הפרות מהעגלים ועד הפרות החולבות, ויש המון פרות!! אנחנו ממליצים בחום, הגמעת העגלים, ההסבר המקצועי והמפגש עם הרפתן הם חוויה שתישאר איתכם לזמן רב
---------------------------
לייבסיטי - בניית אתרים