אטרקציות לילדים בצפון | פעילויות לילדים
 דבורת הדבש מרכז המבקרים
 חנות קונספט חנות On-Line
 גליל תחתון איך מגיעים?
 תירות פנים סיור וירטואלי
 דבורת הדבש דבורים ודבש
 זחלי המשי זחלי המשי
 מידע למורים מידע למורי
 יסודי, חטיבות ותיכונים
 מידע לגננות מידע לגננות
 הפעלות לקייטנות הפעלות לקייטנות
 טיולים למבוגרים טיולים למבוגרים
מתכוני דבש מתכוני דבש
 
 
 

 
 
"מושכנים תיירותיים" - מה הם?
 
"דוד יום נאה היום גלוש בבקשה במרשתת וראה האם ישנם מושכנים תיירותיים הולמים על מנת להנעים את זמנם של הילדים". הרשו לי לתרגם לכם את המשפט האחרון לעברית מדוברת הוא אומר משהו כמו "דוד תמצא באינטרנט אטרקציה לילדים הם משגעים אותי".
 
כן, כן חברים יקרים האקדמיה ללשון העברית עשתה זאת שוב. הם לקחו מילה מדוברת תמימה לחלוטין שלא עשתה כל רע לאף אחד והחליטו לגרש אותה מהארץ. אחרי שהם הפכו את האינטרנט למרשתת והפכו את הכוורנים לדבוראים עכשיו החליטו להציק לאטרקציות ולהפוך אותן למושכנים.

לדוגמה: עד עכשיו דבורת התבור הייתה אטרקציה למשפחות בצפון ומיני ישראל הייתה אטרקציה למשפחות במרכז, ובכן לא עוד. מעתה דבורת התבור הוא מושכן תיירותי בצפון ומיני ישראל הינו מושכן תיירותי במרכז.

היכן הבעייתיות אתם שואלים? ובכן מעבר לחוסר האטרקטיביות של המילה החדשה, אטרקציה היא מילת חיפוש נפוצה, אנשים מחפשים אטרקציות לילדים, אטרקציות בצפון, אטרקציות תיירותיות וכן הלאה. לא רק שיהיה צורך להתרגל למושג מושכן תיירותי ומושכנים תיירותיים, עכשיו יהיה צורך להחליף את תפריטי החיפוש בכל אתרי המירשתת העוסקים בתיירות וכל מדריכי הטיולים.

אם אתם רוצים למצוא מקום מעניין ונחמד לבקר בו בטיול המשפחתי הבא כדאי שתתרגלו לחפש למשל: "דבורת התבור מושכן תיירותי לילדים בצפון" או "דבורת התבור מושכן תיירותי" או שתצטרכו למצוא אתר מירשתת שיש בו קטגוריה (בקרוב יחליפו גם את המילה קטגוריה) מושכנים תיירותיים.

כלל לא בטוח שהחיפוש יהיה יעיל, על כל פנים בהצלחה.
המילה קטגוריה) מושכנים תיירותיים.

כלל לא בטוח שהחיפוש יהיה יעיל, על כל פנים בהצלחה.המילה קטגוריה) מושכנים תיירותיים.

כלל לא בטוח שהחיפוש יהיה יעיל, על כל פנים בהצלחה.המילה קטגוריה) מושכנים תיירותיים.

כלל לא בטוח שהחיפוש יהיה יעיל, על כל פנים בהצלחה. 
     מושכנים תירותיים
 
.מושכנים תירותיים, אטרקציות חורף, מקומות בילוי סגור
אטרקציות חורף, מקומות בילוי סגורים לילדים, אטרקציות חורף בצפון, מקומות סגורים לבילוי בצפון, אטרקציות מקורות בצפון, מקומות בילוי בחורף, מקומות בילוי סגורים עם ילדים, אטרקציות לילדים בימי גשם, אטרקציות חורף לילדים, מקומות בילוי בחורף, מקומות בילוי סגורים לילדים, אטרקציות לילדים בצפון בחורף, מקומות בילוי סגורים עם ילדים, מקומות בילוי עם חימום, אטרקציות לילדים במקומות מקורים, אטרקציות לילדים בחורף בשבת, מקומות בילוי מקורים עם ילדים, אטרקציות מחוממות, מקומות בילוי לילדים בצפון בחורף, אטרקציות לילדים בגשם בשבת, אטרקציות לילדים בחורף בשבת, אטרקציות לילדים שמתאימות לחורף, מקומות בילוי לילדים שמתאימים לחורף, פעילויות למשפחה שמתאימות לחורף
לייבסיטי - בניית אתרים